julia-wilma

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av wilma och julia - 6 mars 2012 23:52

du är på andra sidan jorden,

men våra band är lika starka

som bandet med livet

Av wilma och julia - 6 mars 2012 23:52

du är på andra sidan jorden,

men våra band är lika starka

som bandet med livet

Av wilma och julia - 6 mars 2012 23:08

Tycker om dig otroligt mycket.

Du är snäll, du bryr dig och du är så omtänksam.

När jag är ledsen så får du mig på andra tankar, bara genom att finnas till och genom att prata med mig.

Även om vi inte "känner" varandra/ har känt varandra så länge så tycker jag verkligen om dig.

Enormt mycket!


<3<3







Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.



Tänk om jag vore en fågel,
jag skulle skydda dig med mina vingar.
Tänk om jag vore ett täcke,
jag skulle värma dig om natten.
Tänk om jag vore din dagbok,
jag skulle veta dina innersta tankar.
Men tänk om jag vore mig själv,
så att jag skulle kunna bli älskad
av dig.




Det största är ej att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall.









:(

Av wilma och julia - 6 mars 2012 22:51

                                                    ensam


nu sitter jag här,ensam, ingen vän som kan trösta mig när jag mår som mäst dåligast,ingen som kan gömma mig när jag är som mest hatad.

mitt hjärta är tommt.

men en dag  kom du. du va som ett solsken som bländade. du strålade av energie. av alla människor i världen valde du mig,mig till att va din bästa vän.

vi har gråtit tillsammans vi har skrattat tillsammans.

sakta fylde du mitt tomma hjärta.

men sen kom hon hon va pricis som du, och hon valde dig och du valde henne.

du sa inte ens förvärl.

nu sitter jag här ennsam. med ett tomt hjärt <3 .


jag är inte ensam<3 för jag har ju dig

Av wilma och julia - 6 mars 2012 22:39

tre ord,väldigt små ord,

men med väldigt stor betydelse,jag älskar dig <3


va rädd om dina vänner

för dom är bland dem viktigaste du har                                   


mina ögon kan tindra

mina läppar kan le

men sorgen i mitt hjärta kan ingen se


Av wilma och julia - 6 mars 2012 22:39

tre ord,väldigt små ord,

men med väldigt stor betydelse,jag älskar dig <3


va rädd om dina vänner

för dom är bland dem viktigaste du har                                   


mina ögon kan tindra

mina läppar kan le

men sorgen i mitt hjärta kan ingen se


Av wilma och julia - 6 mars 2012 21:45

hej hej har inget att skriva nu ska jag gå och vara lite social med julia


    

Av wilma och julia - 6 mars 2012 21:37

hej hej !!!!

som vanligt så sitter vi framför datorn och bloggar!!!

  






 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards